Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Gelombang magis dari Indera Wangsa

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Naskah suntingan selamat diterima pada hari Khamis (13hb Ogos) bagi tujuan pruf, dan aku juga diminta bagi menokok apa-apa sahaja bahan/cerita yang boleh diselitkan bagi menebalkan novel sulung ini. Jadi hujung minggu yang baru berlalu hanya diisi dengan penulisan.

Satu hal yang bakal menggembirakan pengikut yang 'tergoda' dengan godaan-godaan siri pertama KLS ini adalah Pendeta Gua Khayalan akan diterbitkan seawal-awalnya sebelum Aidilfitri (Insya'Allah). Menurut Ketua Editor PTS Fortuna, Vovin, Pendeta Gua Khayalan akan memasuki proses pencetakan selewat-lewatnya pada minggu hadapan. Oleh itu aku bermohon daripada semua agar mendoakan kelancaran penerbitan novel ini seperti yang dirancang.

Namun begitu, terdapat satu perkhabaran yang kurang enak buat pengikut-pengikut yang 'tergoda' selama ini. Godaan-godaan Pendeta Gua Khayalan di sini akan ditamatkan dan anda semua diminta menabung sehari seringgit bagi membeli KLS-Pendeta Gua Khayalan sebagai novel raya anda. Aku menjangkakan harga Pendeta Gua Khayalan tidak melebihi RM20, kemungkinan besar RM17 atau RM18 senaskah.

Insya'Allah segenap maklumat terkini akan diwar-warkan di sini sehingga ia diterbitkan.

Nantikan tebaran magis Pendeta Gua Khayalan di toko-toko buku terkenal di seluruh Malaysia!


www.tips-fb.com

2 comments:

On 18 Ogos 2009 10:38 PG , k0m4nd3r berkata...

Singgit ssehari. Hmm.. x minum teh la kat tapah start hari ni. :( xsabar. x sabar.. :P

 
On 18 Ogos 2009 11:05 PG , Odetakhun Jundak berkata...

pose laa 20 hari.. hahahaha