Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Pendeta Gua Khayalan di Kilang Cetak

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Alhamdulillah, bahagian multimedia di PTS baru sahaja selesai mengerjakan kulit hadapan Pendeta Gua Khayalan. Walaupun masih ada yang perlu diedit dan diperbaiki, aku, selaku novelis picisan yang ingin menerbitkan novel sulung, tetap berpuas hati.

Mari kita lihat hasilnya..




Bagaimana? Terujakah anda melihatnya? Hehehe.. Mari kita lihat harganya pula..




Nyatalah harganya di bawah RM20 iaitu RM16 senaskah, Sabah/Sarawak pun hanya RM18. Masuk hari ini sudah 6 hari berpuasa, jadi pastikan anda sudah mengumpul RM6 setakat ini (kempen sehari RM1). Proses cetak mengambil masa seminggu ke dua minggu, memang ngam-ngam choi. Hahaha..

Sehingga tiba hari yang dinantikan, harap anda semua bersabar. Kalau tak tertahan sabar tu, apa boleh buat. Sebab aku sendiri pun dah tak sabar!



www.tips-fb.com

8 comments:

On 27 Ogos 2009 9:00 PTG , k0m4nd3r berkata...

Aku nk book satu.. hohoho

 
On 28 Ogos 2009 12:04 PG , Odetakhun Jundak berkata...

satu je? byk la skit.. promot kat geng2 prosboc ko tu.. hahaha

 
On 28 Ogos 2009 9:16 PG , ReD berkata...

nak jugak!!! x kira!!nak SATU jugak!!! ;p

 
On 29 Ogos 2009 4:02 PTG , panji_alam berkata...

Tahniah bro. Akhirnya menjadi buku

 
On 29 Ogos 2009 7:31 PTG , Odetakhun Jundak berkata...

alhamdulillah, arkhirnya..
terima kasih semua!!

 
On 30 Ogos 2009 3:21 PG , nilij berkata...

wow, congratulations!

-JiLin-

 
On 30 Ogos 2009 6:11 PG , Odetakhun Jundak berkata...

terima kasih ji lin..
wah, ada potensi jadi pembaca berketuruan cina yang pertama?

 
On 31 Ogos 2009 10:52 PTG , nilij berkata...

yea, ada potensi..lol!
I used to have a dream on writing a novel or short story and then publish it. But never ever succeeded, hah! But now I have a friend who just published his work, so Im happy for him.

I nak satu copy :D tapi u kena post it to me kat Finland.

-JiLin-