Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Salam Ramadhan dari Indera Wangsa

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Assalamualaikum..
Tiada apa yang nak dikemaskini sebenarnya. Setakat yang aku tahu, Pendeta Gua Khayalan hanya menunggu masa bagi menjalani proses pencetakan. Semuanya dah setel kecuali cover novel yang masih dalam pembikinan.

Aku berjaya mendapatkan sentuhan kreatif penuh seni daripada Rosh (pelukis animasi dalam video klip Anuar Zain - Mungkin), dan kali pertama melihatnya, aku sangat teruja hingga tak terkata. Imaginasinya melangkaui apa yang aku gambarkan. Terima kasih kepada Rosh yang bertungkus lumus menyiapkan lukisan cover novel ini sehingga tidak tidur malam. Harapnya pihak PTS bersetuju dan memilih buah tangan Rosh sebagai cover Pendeta Gua Khayalan.



Akhir sekali, aku ingin mengucapkan Salam Ramadhan kepada semua. Semoga kita semua mendapat rahmat dan beramal dengan lebih sempurna atas kehadiran Ramadhan kali ini. Amin..



www.tips-fb.com

3 comments:

On 24 Ogos 2009 8:40 PG , ReD berkata...

hoho.. nti akan ku beli sebuah novel mu itu sebagai tanda sokongan...hikhik... ;p

 
On 24 Ogos 2009 10:24 PG , Odetakhun Jundak berkata...

satu je? beli la byk2.. sokong brg buatan oas! hahahaha

 
On 24 Ogos 2009 10:41 PG , xara berkata...

pergh.. chun cover