Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Kelahiran Pendeta Yang Dinanti

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Alhamdulillah, sambutan awal siri pertama trilogi KLS, Pendeta Gua Khayalan amat memberangsangkan. Sehingga kini walaupun masih dalam proses cetakan, sebanyak 41 tempahan naskah telah pun aku terima. Semuanya datang dari teman-teman dan keluarga. Aku masih belum berani membuka tempahan kepada umum. Biarlah 'Sang Pendeta' benar-benar lahir, barulah boleh berurus tempah melalui aku.

Bagi semua tempahan, akan dicoretkan tanda tangan penulis di muka pertama novel. Diharap ianya dapat memenuhi kepuasan bakal si pemilik nanti. Insya'Allah.

Kepada yang sudah menempah, aku bermohon secebis kesabaran daripada kalian. Percayalah, kelahiran ini sedang aku nantikan dengan paluan debar..


www.tips-fb.com

3 comments:

On 11 September 2009 10:18 PG , k0m4nd3r berkata...

Salam.. Haku punya jangan lupa aaa.. :D tah kenapa sangat keaaruk membaca novel sekarang nih. Baru habis baca meniti maut. -eyman hykal. agak teruja! harap2 dapat buku ni berjaya merilekkan kepala otak aku lagi :D

 
On 11 September 2009 12:48 PTG , Odetakhun Jundak berkata...

dude.. 41 naskah tu termasuk la ko punya satu.. jangan risau.. kalo ko tak tempah pun, aku paksa ko beli.. hahaha

 
On 12 September 2009 3:00 PG , k0m4nd3r berkata...

Ceh.. golongan kena paksa rupanya.. :D tapi xpe. Kalau x beli pon, aku boro kat kirul je udah ler.. hahaha.. ko jgn x tau ade org merajuk ko blah dari sini x cakap dgn die ko tau?