Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






'Sang Pendeta' di Lavender Heights, Seremban

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid

Alhamdulillah, majlis pelancaran Pendeta Gua Khayalan secara kecil-kecilan atas inisiatif Kelab Aurora (Kelab Peminat Saga Artakusiad) selamat dijalankan di rumah Ahmad Patria (penulis Saga Artakusiad), Lavender Heights, Seremban.

Majlis yang diselitkan dalam rumah terbuka Aidilfitri ini dilakukan secara santai dan tidak formal. Mari kita saksikan gambar-gambar di sekitar majlis. Biar gambar-gambar tersebut yang menceritakan.


Bergambar bersama pendeta sebenar, Ahmad Patria Dato' Abdullah.


Sempoii dan anak-anaknya memborong 6 naskah 'Sang Pendeta'.


Salah seorang pembeli mendapatkan tanda tangan penulis.


Giliran penulis mendapatkan tanda tangan daripada Rosh, illustrator kulit hadapan 'Sang Pendeta'.


Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan juataan terima kasih kepada ahli-ahli kelab Aurora yang datang memeriahkan kedua-dua majlis. Setinggi penghargaan kepada Ahmad Patria yang sudi menjadikan rumah beliau sebagai tempat pelancaran Pendeta Gua Khayalan.

Semoga magis 'Sang Pendeta' bertebaran ke seluruh penjuru dunia! Insya'Allah, amiinnn...


www.tips-fb.com

2 comments:

On 8 Oktober 2009 7:44 PG , sempoiizone berkata...

All the best Jundak. Semoga sold old cetakan pertama secepat mungkin. Ni aku nak bagi tekanan.. "bila nak kuar buku nombor 2?"..hahahaha!

 
On 8 Oktober 2009 12:58 PTG , Odetakhun Jundak berkata...

tahun depan, insya'Allah.. kalo pendrive buat hal pun kita dah ada epong.. hahaha