Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






'Sang Pendeta' di Salak Tinggi

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid

Khir atau panggilan manjanya, Lomak telah menjemput aku ke rumah terbuka Aidilfitrinya di Salak Tinggi. Memandangkan rakan-rakan aku di MMU dahulu turut hadir, aku membawa naskah yang telah mereka tempah ke rumah Lomak. Dan 'Sang Pendeta' menjalankan tugasnya..








Alhamdulillah, 'Sang Pendeta' berjaya memagiskan 5 orang di rumah Lomak.



www.tips-fb.com