Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






'Sang Pendeta' terbang ke Glasgow

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Alhamdulillah, setelah seminggu perjalanan membelah udara dan merentas belahan benua, 'Sang Pendeta' kini selamat tiba di Glasgow, Scotland. Terima kasih kepada saudara Fajar Manap yang telah memesan naskah ini. Fajar juga telah mengabadikan kegembiraan menerima naskah ini di facebooknya (kalau tak boleh view, sila minta pengesahan menjadi rakan kepada Fajar).

Masuk minggu ketiga, kerancakan jualan naskah ini semakin perlahan. Pada minggu pertama, 60 naskah berjaya dijual panas-panas. Kemudian pesanan 30 naskah dari gudang PTS habis dalam masa satu hari. Aku terpaksa memesan 30 naskah lagi pada keesokan hari. Daripada 30 naskah terakhir yang dipesan, kini hanya tinggal 13 naskah sahaja. Itu pun 5 naskah telah ditempah oleh Badrul yang kini berada di Dubai (terbang ke Dubai pula lepas ni). Katanya, ingin diambil ketika pulang sebentar ke Malaysia pada awal November nanti.

Pembeli naskah ke 100? Jatuh kepada saudari Nurul Liyana Omar, dari Johor Bahru, memesan melalui pos. Sayangnya tiada gambar kegembiraan yang dapat dikongsi di sini. Semoga 'Sang Pendeta' berjaya memikat hatinya.

Bagi yang ingin memesan melalui pos, sila emelkan jumlah pesanan, nama dan alamat ke masdalifadzlie[at]gmail[dot]com. Cara pembayaran adalah secara online melalui Maybank2u atau Cimbclicks. Jumlah bayaran dan nombor akaun akan diberitahu kemudian.


www.tips-fb.com

2 comments:

On 19 Oktober 2009 12:40 PTG , NuNu berkata...

Wahhh aku yg ke-100 ker?Nti aku amik gmbo ngn buku tu..keh3..aku tk stat bace lg,maklum la kebizian yg melanda.mase ayunk tepon pn aku ngah miting keh3...nk reply sms ko pn tk berkesempatan.kemungkinan minggu ni aku akan mule bace..nti addict ssh plak tk dpt nk wat keje n tk tido mlm..keh3.tahniah yer

 
On 20 Oktober 2009 11:50 PG , Odetakhun Jundak berkata...

hehehe.. terima kasih bebyk.. jgn lupa nnt emelkan gambarnye ye ;)