Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






'Sang Pendeta' Terima Maklum Balas

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Sehingga hari ini, aku mendapat dua respon awal daripada dua pembaca Pendeta Gua Khayalan. Yang pertama di blog peribadi k0m4nd3r, dan yang kedua di forum cari.com.my. Aku pun tak sangka begitu cepat magis 'Sang Pendeta' menerobos forum cari. Bagi yang masih tertanya-tanya jalan ceritanya, bolehlah membaca respon kedua-dua pembaca ini. Cuma aku ingin memberi amaran, respon mereka mungkin mengandungi spoiler yang boleh mengganggu pembacaan anda.

Dan sehingga hari ini, setelah seminggu mengambil 60 naskah PGK dari gudang PTS, baki yang tinggal adalah sifar! Itu pun masih ada pesanan yang inginkan novel ini. Nampak gayanya sebelum Jumaat ini aku terpaksa ke gudang lagi bagi mengambil naskah tambahan. Alhamdulillah..



www.tips-fb.com