Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Dapatkan Magis 'Sang Pendeta' Secara Online Sekarang!

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Assalamualaikum.

Penularan magis 'Sang Pendeta' memasuki bulan kedua. Aku pun sudah memberhentikan penjualan naskah ini walaupun stok masih berbaki empat naskah. Kalau ada yang berminat membeli, sila beritahu aku awal-awal sebelum aku memulangkannya ke gudang PTS.

Selepas ini, penjualan 'Sang Pendeta' akan diserahkan bulat-bulat kepada kedai-kedai buku secara online ataupun nyata. Jika secara online, anda boleh membelinya di www.bookcafe.com.my dan juga www.kedai-buku.com. Sementara itu, aku juga cuba mendapatkan khidmat ujanailmu.com.my bagi menjual naskah ini melaluinya. Insya'Allah segala perkembangan terkini tentang Pendeta Gua Khayalan pasti akan diberitahu kelak.

Aku juga masih ternanti-nanti bagi melihat naskah ini dipamerkan di rak-rak toko-toko buku utama tanahair seperti MPH, Popular Bookstore dan Kinokuniya. Setakat ini masih belum ketemu walaupun pihak pemasaran PTS memberitahu sudah ada pemborong-pemborong yang mengambil 'Sang Pendeta' dari gudang PTS. Jadi, bagi sesiapa yang melihat 'Sang Pendeta' di toko-toko buku, sila beritahu aku, ya! Aku nak 'serang' toko buku tersebut.. hehehe



www.tips-fb.com