Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






'Sang Pendeta' di Plaza Angsana, JB

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Aku baru sahaja dihubungi oleh skuad peninjau di Johor (adik-adik & mak aku). Mereka berada di kedai buku Badan Cemerlang, Plaza Angsana. Tujuan mereka hanya satu, memastikan magis 'Sang Pendeta' sudah berada di sana.

Pada mulanya mereka tidak ketemu. Namun setelah bertanya kepada pekerja kedai tersebut, rupa-rupanya Pendeta Gua Khayalan diletakkan di barisan rak buku kanak-kanak! Ish-ish-ish..

Jadi, ketua skuad peninjau (mak aku) membuat komplen, dan pihak Badan Cemerlang mengubah kedudukan 'Sang Pendeta' serta merta. Terima kasih kepada pihak kedai yang mengambil tindakan pantas dan tuntas!

Skuad peninjau juga melaporkan, beberapa toko buku di Kluang juga sedang mempamerkan 'Sang Pendeta' di rak-rak buku mereka. Jadi bagi mereka yang berada di selatan tanahair, boleh mendapatkan 'Sang Pendeta' di toko-toko buku berdekatan.

Semoga ketemu 'Sang Pendeta'!

www.tips-fb.com

2 comments:

On 13 November 2009 10:04 PG , silzack khairol berkata...

Waa...Sang Pendeta ada di mana-mana yaa??

hehhe.. Insyallah Pahlawan Adamus sya pula akan menyusul Pendeta anda...

tahniah atas keluaran novel pendeta...
semoga sukses!

 
On 16 November 2009 8:50 PTG , Odetakhun Jundak berkata...

terima kasih silzack..
sama-sama kita memartabatkan novel sai-fai dan fantasi tanahair!

welcome to the club!!