Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






SOLD OUT!

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid




Aku baru sahaja balik dari Salak Tinggi, sempat singgah sebentar di Alamanda untuk upacara mengalas perut (makan malam). Sebelum pulang, sempat masuk ke MPH bagi sessi pemeriksaan ringkas ke atas 'Sang Pendeta'.

Pada mulanya, aku dapati Pendeta Gua Khayalan tiada di rak buku terkini. Jadi aku periksa bilangan stok di sistem kiosk mereka - ada 16 naskah. Aku cari pula di rak-rak novel - juga tiada. Hmmm.. mungkin diletakkan di rak buku kanak-kanak? Tiada juga.

Kerana rasa tidak puas hati, aku bertanya kepada pekerja mereka di kaunter pertanyaan. Jawapan cik kaunter senang sahaja, "Novel tu dah sold out, bang! Info dalam kiosk ni tak update lagi."

Dalam hati aku, "Alhamdulillah!"

Moral: Bagi yang ingin mendapatkan 'Sang Pendeta' di MPH Alamanda, dinasihatkan agar sabar menunggu mereka membuat pengambilan stok bagi bulan Disember.



www.tips-fb.com

6 comments:

On 23 November 2009 2:12 PTG , mai berkata...

Tahniahhhh! bila nak post kat aku 1 naskah neh

@ mai ex-saga

 
On 23 November 2009 7:43 PTG , Odetakhun Jundak berkata...

alamak mai, stok kat aku dh abes laa.. sama mcm MPH laa.. SOLD OUT! :p

 
On 23 November 2009 10:13 PTG , k0m4nd3r berkata...

Tahniah.. bila nk open table? :D

 
On 23 November 2009 10:20 PTG , Odetakhun Jundak berkata...

tunggu ko open table dulu laa.. hahaha

 
On 24 November 2009 1:39 PG , k0m4nd3r berkata...

Owh.. jangan lupa pas raya haji, ko mesti datang. :D

 
On 15 Disember 2009 11:18 PTG , Masdalifadzlie M Saaid berkata...

mesti