Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Mutiara Minda MPH - 09 Disember

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Aku memulakan perjalanan ke Langkawi untuk bercuti hujung tahun pada sebelah pagi, singgah sebentar bersarap di Restoran Jejantas Sungai Buloh. Selepas mengalas perut, aku membeli Harian Metro namun hanya dibaca setelah menyambung perjalanan yang terhenti.

Memang menjadi kebiasaan, aku memulakan bacaan dari ruangan sukan di belakang ke bahagian depan. Helaian demi helaian diselak, tiba-tiba aku dikejutkan apabila melihat 'Sang Pendeta' menghiasi ruang tengah ruangan Mutiara Minda MPH - sisipan Hati.


Balik dari Langkawi, baru aku punya ruang untuk berinternet. Aku dapat tahu, seorang blogger di Sibu telah membeli 'Sang Pendeta', bersama-sama dengan novel Maaf Dari Sorga (perasaan je aku ni nak disamakan dengan Faisal Tehrani.. hahaha!). Apa-apa pun, terima kasih untuk blogger tersebut yang sudi membeli 'Sang Pendeta'! Catatan beliau ada dicoretkan di sini.


www.tips-fb.com