Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






myNEWS.com di Suria KLCC

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Selain MPH dan Popular Bookstore, laporan peninjau mendapati myNEWS.com di Suria KLCC turut menempatkan 'Sang Pendeta' di rak-rak buku mereka.



Jadi kepada sesiapa yang ingin mendapatkan Pendeta Gua Khayalan, tetapi tidak berkesempatan menjenguk MPH ataupun Popular Bookstore kerana kesibukan kerja di sekitar KLCC, bolehlah singgah di kedai myNEWS.com di Suria KLCC. Laporan peninjau menyatakan, ada empat naskah yang dipamerkan.

www.tips-fb.com

2 comments:

On 16 Disember 2009 12:16 PG , k0m4nd3r berkata...

Terbaik! Aku baru khatam buat kali ke4 smlm.. Bile nk keluar sekuel nih? Aku cdgkn ko keluarkn filler sementara buku kedua nk keluar.. Amacam?

 
On 16 Disember 2009 12:22 PG , Masdalifadzlie M Saaid berkata...

kali ke 4? wah.. terharu!
filler tu godaan ke? kalau godaan rasanya lambat lagi kut.. sbb aku tgh siapkan buku lain.. insya'allah lepas siap 10 Juta Pulu$, aku bagi godaan Duyung Pulau Kenchana di sini..