Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Paling Laris

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid

Tatkala aku sedang berkerut dahi mencari penyelesaian masalah dalam bahasa pengaturcaraan Jawa (Java programming language), seorang bekas teman sepejabat di Putrajaya yang berketurunan Jawa tiba-tiba menegur melalui YM. Namanya Khirul, juga seorang pengaturcara bahasa Jawa seperti aku. Walaupun kami berketurunan Jawa, kami hanya mampu menulis dan membaca dalam bahasa Jawa. Kami tidak punya kebolehan bertutur atau memahami pertuturan dalam bahasa Jawa.

Khirul memberitakan bahawa dia telah pergi bercuti ke Bukit Tinggi pada hujung minggu yang lalu. Beliau sempat singgah di Popular Bookstore di Jusco Bukit Tinggi dan sempat meninjau 'Sang Pendeta'. Ini adalah gambar yang diambil oleh beliau di sana.



Terkedu juga aku bila melihat gambar dikirimkan melalui teknologi MMS ini. Tidak pernah tersangka 'Sang Pendeta' ditempatkan di rak Paling Laris! Syukur Alhamdulillah..

Satu lagi berita gembira yang aku terima datang daripada Puan Nisah Haron yang mesra aku panggil Kak Nisah. Beliau adalah penulis novel prolifik tanahair dan kami sama-sama meminati karya Ahmad Patria Abdullah.

Beliau menghantarkan email memberitahu bahawa 'Sang Pendeta' kini dijual di kedai buku sesawangnya, www.ujanailmu.com.my. Jadi, bertambahlah satu lagi laman sesawang yang memberi khidmat menjual 'Sang Pendeta'. Terima kasih tidak terhingga buat Kak Nisah yang sudi menempatkan 'Sang Pendeta' di ujanailmu.

www.tips-fb.com