Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Salam Dekad Baru 2010

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Salam Dekad Baru 2010 kepada semua pembaca 'Sang Pendeta' dan musafir-musafir yang sudi singgah di dunia Indera Wangsa ini. Seperi kebiasaan, tahun baru akan disertai dengan azam baru.

Azam lama sudah tercapai - menerbitkan 'Sang Pendeta'. Jadi tahun ini aku berazam menggandakan terbitan buku kepada dua judul - 10 Juta Pulu$ dan sambungan kepada 'Sang Pendeta' iaitu Duyung Pulau Kenchana atau timangannya 'Sang Duyung'.

Doakan sahaja aku punya kesihatan dan waktu bagi menulis dua buku tersebut dalam tahun ini. Jika 'tertulis' lebih daripada dua buku, itu dikira bonus! Insya'Allah.

www.tips-fb.com