Wakaf Novel
Anda sukakan novel saya? Kongsikan apa yang anda baca sambil beramal. Dengan RM50, anda boleh mewakafkan 2 naskah Pendeta Gua Khayalan dan 2 naskah 10 Juta Pulus kepada mana-mana perpustakaan sekolah ataupun rumah anak-anak yatim pilihan anda. Jika berminat, emailkan kepada saya di masdalifadzlie@gmail.com dengan tajuk 'Projek Wakaf Novel' bagi mendapatkan info lanjut.


Beli Novel
Anda juga boleh membuat pesanan bagi novel-novel di atas dengan menghantar email bertajuk 'Pesanan Novel' ke masdalifadzlie@gmail.com. Sila nyatakan judul novel dan jumlah pesanan. Harga senaskah adalah RM10 (tidak termasuk RM4 harga pos untuk setiap naskah). Setiap naskah yang dipesan akan disertakan tandatangan penulis.






Jeumpa D'Ramo

Filed under: by: Masdalifadzlie M Saaid


Esok dan lusa, 1hb dan 2hb Mei 2010, aku akan membuka gerai buku di bazar Jeumpa D'Ramo, Bangsar. Dengar cerita, bazar ini diadakan secara tahunan dan dianjurkan oleh Jeumpa D'Ramo sendiri.

Aku sendiri tidak pernah hadir ke bazar-bazar Jeumpa D'Ramo sebelum ini. Ini pun pertama kali tahu adanya bazar Jeumpa D'Ramo setelah seorang rakan lama di waktu sekolah menjemput aku membuka gerai buku. Beliau adalah salah seorang yang mengemudi perjalanan karnival kali ini.

Insya'Allah aku akan menjual buku-buku popular terbitan PTS, termasuk novel-novel aku (walaupun tidak termasuk dalam senarai 50 buku popular PTS) :p

Aku sebenarnya masih takut-takut dengan cubaan pertama untuk bergelar usahawan ini. Ini adalah peluang bagi aku mendapatkan pengalaman berguna.

Doakan karnival ini dapat memberikan sesuatu yang baik kepada aku. Dan jangan lupa jika berkesempatan, singgahlah di bazar Jeumpa D'Ramo pada esok dan lusa dari jam 10 pagi hingga 6 petang.

nota: Godaan 'Sang Duyung' yang pertama seperti tiada sambutan. Wajarkah aku menghentikan godaan-godaan berikutnya?

www.tips-fb.com